جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اراک

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: امروزه وظیفه حوزه‌های علمیه به‌ویژه خواهران، سنگین و خطیر است چرا که شرایط کنونی در عرصه جنگ ترکیبی نیازمند اراده‌های قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک، اظهار داشت: امروزه وظیفه حوزه‌های علمیه به‌ویژه خواهران، سنگین و خطیر است چرا که شرایط کنونی در عرصه جنگ ترکیبی نیازمند اراده‌های قوی است.

وی افزود: در حال حاضر به برکت مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، ایران اسلامی ضمن برخورداری از امنیت پایدار توانسته در حوزه‌های گوناگون از جمله علمی و فناوری و حرکت‌های توسعه، حرف اول را بزند.

وی خاطرنشان کرد: خود باوری و توکل به خدا و تقویت روحیه متکی بر معنویت که برخواسته از ولایت پذیری رزمندگان بود، سبب شد تا در جبهه، پیروزی و نصرت برای لشگر اسلام مهیا شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله اراک، تصریح کرد: هر موفقیتی در هر جامعه متکی به همراهی و همیاری مردم آن جامعه است، ملت ما در دفاع مقدس از کوچک و بزرگ نشان دادند که برای حفظ ایمان و اعتقاد و مرزی‌های جغرافیایی خود سر از خود پا نمی‌شناسد و از هر کمکی در این راه دریغ نمی‌کند تا پیروزی محقق شود.

حجت الاسلام عبدی، با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: استان مرکزی افتخار دارد با تقدیم ۱۱۰ شهید طلبه و روحانی برگ زرینی در کارنامه خود داشته باشد، حفظ و انسجام روحیه و معنویت و در کنار آن حضور در یگان‌های رزمی و خط مقدم سبب شد تا دیگر رزمندگان با قوت دوچندان در جبهه‌ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha